11 kesäkuuta, 2011

27# Ihan upoksissa :)

Tänään eli 11.6 lauantaina meillä oli harjoitus estekilpailut :))
Aamulla heräsin 10.00 ja menin syömään. Olin koneella hetken ja menin sitten ulos IMUROIMAAN loimea XD
Pesin siinä samalla pari muutakin. Joskus ennen 2 lähettiin sitten tallia kohti. Ekaksi alettiin siivoomaan ylätallia samalla kun kenttää lanattiin. Pian sitten alettiin kantaa esteitä kentälle. Kenttää vielä lanailtiin välissä ja muuta. Joskus 4 aikoihin oltiin sitten valmiita. Olin 50cm:ssä verkkavahti ja sitten myös liputtaja. 60cm verkkavahti ja neuvoin muut liputtaan. 70cm ekassa verkassa olin verkkavahti ja neuvoin taas muut liputtaan ja kuvailin sitten Saanaa jossain välissä :) 80cm verkka olikin sitten pian ja menin sinne itse quulla siis hyppimään :) Verkka meni hyvin ! Olin 3 lähdössä ja rata meni toosi hyvin joskin jäin ite piättään aika paljon... Kun kisat oli ohi me rakenneltiin vielä seuraavan päivän rataa ja lähettiin sitten uimaan med. Pinja-Reetu ja Saana-Taru ja Minä-Quu :)) Kanavalla perästä tuli vielä mukaan Anne-Rosanni ja Nina-Hanna ! Uimassa käytiin ihan kunnolla !! Äiti ja Isi oli kummatkin kuvaamassa (eli tähän tulee vielä kuvia!). Sitten vaan käpsyteltiin kotia joskin aika vauhdikkaissa merkeissä kun oltiin lähössä pikku polulle niin Rosanni säikähti ja Anne tipahti mutta ei mitenkään pahasti. Quu vaan katteli että "hei, täälläkö tulee joku alas hevosen selästä!". Tallissa pesin suojat ja vaihoin vaatteet ja sanoin quulle heipat ja me lähettiin sitten kotia :)

Tässä sitten vielä vähän kuvia (c) Iskä :D





Saanalla ja Quulla oli toosi kivaa :))

-Näin taas me kiitämme täältä ruuduntakaa ja toivomme että
kommentoitte ENEMMÄN minun ihania kirjoituksiani :D !!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit piristävät aina bloggaajan arkea, joten kiitos kommentistasi! :)