01 joulukuuta, 2012

I'm waking up, I feel it in my bones




Hiepä hei taas! Tänään siis on joulukuun 1. päivä kuten olette varmaan aikamonesta blogista jo lukeneetkin :D Minä ainakin! No mutta päätin tosiaan aloittaa joulukalenterin vaikka mulla nyt ei mitään arvontaan olekkaan antaa tai en voi tehdä mitään hienoa. Mutta päätin että teen erikoispostauksia joka ikinen päivä aina jouluaattoon asti! :) Ja tästä lähtee ensimmäinen:


Tänään on aiheena minun joululahja toiveeni :) Laitan tänne nyt sekä normaaleja lahjatoiveita kuin myös heppalahja toiveita. Aloitetaanpa sitten listaaminen! Muistakaa sitten että listaan tänne kaikkea mitä unelmoin joskus vielä saavani eli en tarkoita näillä sitä että vanhempien pitää heti tämä luettuaan nämä kaikki käydä ostamassa.

Nominationiin uusia palasia. Kirjoja, elokuvia ja musiikkia!
No siinäpä ne normaalit lahjat sitten olikin :D
Sitten mennäänkin jo vähän kalliimpiin lahjoihin. Eli haluaisin tällaset mountain horsen turvajalustimet jossa on tuo punanen jalustin kumi kun mun kenkä on tuohon sopiva :)

Mountain Horse QRS turvajalustimet

Horse House palaturvaliiviSitten toisena haluaisin tuommoiset "kuula kannukset" koti käyttöön kun on alkanut tuntua että ne mun pyörivät onko ne nyt rissakannukset vai mitkä niin on vähän liikaa kotona :)
Sitten olisi vuorossa Horse Housen palaturvaliivi! Ja tämä on varmaan oikeasti ainut lahja jota olen tarvinut ja toivonut pitkään! Tällähetkellä olen myös hulluna kaikkiin karva tuotteisiin joten toivon tietenkin jotain sellaista :Den aivan tarkkaa nimeä tuolle tiedä mutta se tulee satulan päälle ja pehmentää istuttavuutta huomattavasti :D ja on todella ihanan näköinen!
Ja sitten on vielä pakko lisätä yksi ihana huopa! Eli toivoisin jotain tummaa isoa kouluhuopaa.

Mutta tässäpäs oli ensimmäinen luukku ja nyt päästään tähän päivään ja mitä minulle kuuluu :)
Tänään ollaan koko päivä oltu Zeppeliinissä kempeleessä ja mentiin sitten vasta illalla tallille. Paljon ihania vaatteita löyty ja uus takki ja ihana laukku kans! Kiitos äidille varsinkin takin ja laukun löytämisestä :)Quun kanssa käytiin tänään maneesissa ja menin riimulla siis sillain että se on kaulan ympäri ja ravailin muutenkin vaan maasta käsin ja tein kaikkee kivaa :) Quu oli tosi aktiivisesti mukana ja tää oli eka kerta kun se oikeesti haaluu ja pysyy mun mukana koko ajan kun juostaan! :) Mutta hyvää joulukuun aloitusta kaikille! Koittakaas pärjäillä.

 



~Riina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit piristävät aina bloggaajan arkea, joten kiitos kommentistasi! :)