02 maaliskuuta, 2013

Me voitimme taas

Mustekaloilla on kolme sydäntä, Mulla vaan yks ja sitä ei saa särkeä
            
Pääsinpäs taas vauhtiin tässä kirjottamisessa! Tosiaan tuossa nyt tuo Helppo A:n rata. Jajaja tuota täällä on todella kylmä ja mää oon jäässä aivan koko ajan. Mutta sitten asiaan.

Aloitetaanpas sitten torstaista. Me mentiin äitin kans tallille vasta illalla joskus vähän vaille seitsemän. Olin juuri hakemassa Quuta ja tulemassa sen kans takasin sisälle kun kaikki valot meni! Ylätallissa me sitten haettiin ottalamppuja auton valon valossa. Juuri viittä vaille kaheksan kun meijän tunnin pitäis alkaa valot tuli takasin. Edellinen tunti pidettiin hätävalojen valossa ja ylätalli ruokittiin pimeässä. No sitten vielä tunnille. Onneksi tunnin aikana sähköt ei kumminkaan mennyt! Mutta me tehtiin enimmikseen töitä pääty-ympyröillä. Aloteltiin ihan normaalisti ravissa ja sitten otettiin vähän laukkaa ympyröillä ja tehtiin voltteja. Ja lopuksi otettiin vielä avoja mukaan ympyrälle aina vähäksi matkaa voltin jälkeen. Mulla oli koko ajan ihan outo olo kun ei jalat yhtään menny paikolleen. Quu kumminkin toimi tosi hyvin vaikka mää en ollukkaan ihan täysillä mukana.

Perjantaina oli kans tunti ja siellä tehtiin aikalailla samoja asioita. Mutta sillä kertaa olin vaan paljon paremmin ite mukana ja nyt tosiaan tuli sekin ilmi että Quulla on mahtavat takajalat ja mun pitää antaa tehä sen työt ite eikä olla kokoajan vahtimassa jaloilla että tekeehän se tekeehän se.

Tänään sitten oltiinkin aamulla tai siis päivällä kattomassa raveja täällä iissä ja tallille lähettiin kolmen jälkeen. Tänään kävin Quun kanssa maastossa. Mukavaa oli ja heponen toimi oikein mallikkaasti! Vaikka me mentiinkin kauemmas kun normaalisti. Sitten kävin vielä kattomassa Pinjan ja Ullan ratsastelua.

Mutta kukaan ei ole laittanut niitä erikoispostaus ehdotuksia! Keksikääpäs nyt jotain.

4 kommenttia:

Kommentit piristävät aina bloggaajan arkea, joten kiitos kommentistasi! :)