07 elokuuta, 2013

Enempiä miettimättä

Kerron eilisestä valmennuksesta vaikken vieläkään saa videoita ladattua! Ärsyttää..
Mutta eilen harjoiteltiin vähän enemmän tulevan viikonlopun ratojen hankalia kohtia. Aluksi ihan normi alkuverkka. Quu oli aluksi tosi jäykkä mutta vertyi minun onnekseni melko nopeasti. Sitten tehtiin taas parit siirtymät ja pidettiin pieni tauko. Sen jälkeen tehtiin parit takaosakäännökset koska olin niitä toivonut ja sitten siirryttiin raviin. Tehtiin vielä avoja ja siirtymiä. Harjoiteltiin myöskin keskihalkaisijalla laukan nostoa ja sitten pysähdystä laukasta halkaisijan päässä. Quu oli todella mallikas. Avot oli hieman jäykempiä kuin maanantaina ja muutenkin se väsyi nopeammin.
Mukavaa on ollut kuitenkin huomata että nykyään Quu yrittää treeneissä tehdä kaiken kunnolla ihan loppuun asti! Se on lisäksi (niinkuin kotivalmentajani sanoi) todella varma itsestään ja tietää mitä pitää tehdä ja hienosti se sen yleensä tekeekin.

Mutta mulla alkaa huomenna koulu joten kai tästä on pakko kohta lähteä nukkumaan.. Ensimmäinen päivä lukiossa! Oi voi saa nähdä miten käy.. Milloinkas teillä alkaa koulu? Vai onko jo alkanutkin? Huomiseen.

10 kommenttia:

  1. Meillä alkaa ens maanantaina ! :). (14.8)

    VastaaPoista
  2. ^^ens ma on 12.8(: mutta mulla myös vasta ens ma!c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kiva! teillä vaan loma jatkuu :) minä kun olen jo aivan hukassa ensimmäisen päivän jälkeen :D

      Poista
  3. Kiva postaus meillä alko koulu nytten maanantaina. Musta on kiva mennä kouluun :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Koulu on ihan kiva, varsinkin kun näkee siellä kavereita :)

      Poista
  4. Jotku pitää mua hulluna, mutta ma alkaa koulu ja ootan sitä:3 On tylsää ilman koulua;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ps. Voitko tehdä postauksen kouluelämästäsi? Tunteita eri vaiheessa peruskoulua ja lukion eka päivästä? Eka koulupäivästä koskaan ja yms? :)

      Poista
    2. Ei se oo hullua! Monetkin odottaa koulua koska siellä on kaverit ja muutenkin päivään tulee mukavasti rytmi takasin :)
      Katsotaan katsotaan! Saatan vaikka tehdäkkin :)

      Poista

Kommentit piristävät aina bloggaajan arkea, joten kiitos kommentistasi! :)