29 maaliskuuta, 2014

Time

Aika se vaan taas vilisee silmissä. Mihinkään ei ehdi, eikä mitään kerkeä. Koeviikko alkoi taas ja vielä paljon on tehtävää. Koitetaan nyt kuitenkin vielä tästä selvitä koska viimeinen jakso on ovella ja kesä odottaa!
Olin myös kuvailemassa OR:n kisoissa 23.3. Laitappas ihmeessä kyselyä jos olit kisaamassa ekoissa luokissa minulla saattaa olla sinusta vaikka kuvia! :) (va-tanen@hotmail.com)
Mulla ois paljon kerrottavaa teille mutta kun aika ei vain yksinkertaisesti riitä! Ärsyttää mutta koitetaan nyt vain edetä tämänkin ongelman kanssa. Huomenna on valmennus, maanantaina olisi matikan koe ja koirat tulevat taas silloin hoitoon. Mutta niin mitäpäs minun piti kertoa. No ensinnäkin Quulla on vihdoinkin tullut tuo jäykkyys (mikä sillä on ollutkin jossain päin selkää) esille niin että sille voidaan nyt jotain tehdä ja voi mehän kyllä ollaankin tehty jo vaikka mitä. Mutta rankkaa on. Viime viikonloppuna olin pitkästä aikaa Tarjan valmennuksessa ja no oikestaan se ei mennyt ollenkaan hyvin mutta toisaalta se oli hyväkin juttu koska uusi ihminen näki heti ne huonoimmat hetket ja alkoi heti niitä korjaamaan! Joten nyt on sitten viikko ratsastettu niitten ohjeiden mukaan ja huomenna tosiaan on taas valmennus. Koitan saada sieltä vähän videoita tänne latailtua mutta tosiaan kun on niin kamalan kiire niin saapas nähdä miten sen kanssa käy.

Mutta huomenna tai ensiviikolla sitten huomisesta vielä enemmän joten nyt seuraavaan kertaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit piristävät aina bloggaajan arkea, joten kiitos kommentistasi! :)