19 kesäkuuta, 2013

Arrgh..

Tällä hetkellä olen itselleni hyvin vihainen tämän blogin takia! En ole millään jaksanut tänne raahautua kun aina olen ollut töiden jälkeen ihan kuitti tai en ole keksinyt kirjoitettavaa... No tekosyyt kullakin.

Olen siis ollut nyt tallilla kaksi viikkoa kohta töissä ja no onhan se ihan raskasta ollutkin. viime viikolla aika alkoi loppumaan aika nopeasti kun heräilin joka päivä vasta joskus 11-12 aikoihin ja 15.00 alko työt ja sitä ennen parhaimmillaan piti ratsastaa kaksi hevosta. Tällä viikolla olen onneksi ollut aamu vuorossa! 8-14 ja aikaa on riittänyt paljon mutta vieläkään en ole saanut itseäni kunnolla nukkumaan illalla ja siksi olen ihan naatti kun pääsen kotiin ennen kuutta.

Mutta tänään olen täällä vain kertoaksenne teille vähän meidän tulevista kisoistamme ja siksi että ymmärtäisitte kuinka vihainen olen itselleni koska blogi on taas ollut pitkään tauolla.

Mutta niitä kisa juttuja! Mulla on nyt tässä kohta tulossa oikea kisa putki. Meillä täällä pohjois-suomessa tai pohjois-pohjanmaalla ei tänäkesänä ole kamalasti isoja kisoja tulossa ja nekin jotka on niin ne tulevat tähän minun kisa putkeeni. Mutta vähän selvitystä.

Ensimmäisenä meillä on 29. -30.6. Torniossa kansalliset kilpailut. 
Siellä ollan mulloinkin käyty kisoissa mutta siellä ei olla ihmeemmin ikinä menestytty.
Mutta tänä vuonna heti ekat kisat on siellä ja vieläpä kansallisina. Ikinä en ole kansallista luokkaa ratsastanut mutta nythän se nähdään miten se menee ja olen tosi onnellinen että saan myöskin mennä ekan kansallisen luokkani Quun kanssa.
Eli menen lauantaina Helppo A FEI Dressage Challenge - Test B 2001. En ole sitä vielä ikinä mennyt mutta mukavalta vaikutti! Sunnuntaina mennään alue luokka kun kansallinen helppo a vaikutti niin kamalan hankalalta meille. Eli siis Helppo A:2 2009. Se me mentiin Oulussa silloin viime OR:n kisoissa.

Sitten heti seuraavana tiistaina onkin jo taas Torniossa seuraestekisat joihin mennään luultavasti harjoittelemaan ennen Powercupin loppukilpailuja niin 80cm kun 90cm ei ole mutta pitää nyt hieman katsella miten se menee.

Sitten 13. -14.7. on Powercupin loppukilpailut Siilijärvellä. Sinne me lähetään ihan ekaa kertaa ja tällä kertaa meidän alueelta ainoana hevos ratsukkona!
Muokattu 22.6. - siis lähetään eka kertaa Siilijärvelle, ei Powercup kisoihin :)

Sitten on vielä tähän putkeen jatkona 20. -21.7. Haukiputaalla taas kansalliset koulukilpailut. Niihin en vielä ole katsonut luokkia mutta jotain helppoa a:ta mennään.

Mutta nyt mun täytyy painua nukkumaan jotta jaksan taas pyöräillä aamulla 8:ksi töihin! Älkääkä välittäkö jos on hieman kirjoitus virheitä kun uni alkaa taas pukkaamaan päälle :)

Kiitos Saanalle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit piristävät aina bloggaajan arkea, joten kiitos kommentistasi! :)